29.12.06

 

Op een gelukkig 2007!

Het afgelopen jaar was in vele opzichten een bijzonder politiek jaar:

De campagne in De Baarsjes zorgde voor vele debatten in buurtcentra en op het Mercatorplein,
én uren op straat in de kou om flyers uit te delen en te luisteren naar bewoners.

Het was ook een jaar waarin ik voor het eerst als raadslid kennis heb gemaakt met het politieke vak,
en daardoor de buurt ook op een andere manier ging bekijken.

Een jaar waarin we samen met de PvdA tot een programma-akkoord zijn gekomen,
een goede basis om verder te bouwen aan een levendig stadsdeel waar mensen het beste uit zichzelf willen halen!

Een jaar ook waarin ik veel inspirerende mensen heb ontmoet die zich inzetten voor de buurt,
maar waarin ik ook weleens gek werd van centimeters dikke raadsstukken, procedures en kleine gevoeligheden die je er gratis bij krijgt in de politiek..

Een jaar waarin de crises in Den Haag het imago van de VVD niet goed hebben gedaan,
waardoor ik vaak geconfronteerd ben met vooroordelen en stereotypen (die soms ook waar zijn!)

Al met al heb ik er zeker geen spijt van in de politiek te zijn gegaan. Ik kijk dan ook uit naar al het moois wat ik het komende jaar met mijn fractiegenoten, collega-raadsleden en al die andere Baarsjesbewoners nog mag gaan beleven.

Belangrijkste les is misschien wel dat politiek ook niet alles is, gelukkig maar! Daarom wens ik jullie allemaal een gezond, gelukkig en liefdevol 2007! En voor de moslims onder ons eerst nog een gezellig offerfeest!

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?