16.9.09

 

Aftrap van het politieke jaar!

Gelezen op www.nu.nl: de VVD tegenbegroting doet het meest van alle oppositiepartijen voor een verbetering van het overheidssaldo in 2010. Een helder en serieus signaal waar sommige andere partijen of bewegingen een voorbeeld aan kunnen nemen ;)

Des te meer reden om naar de jaarlijkse BBQ te gaan van de VVD Amsterdam, ditmaal op Strand Zuid naast de RAI. Een super gezellige avond, met veel bekende gezichten maar ook weer heel veel nieuwe leden die actief willen worden. Telkens als ik naar dit soort avonden ga, realiseer ik me dat ik een jaar of elf geleden de juiste keuze heb gemaakt. Ik voel me liberaal en thuis in de VVD, vooral in Amsterdam.

Er staat een leuke groep van inspirerende mensen, die alles op alles wil zetten voor een liberaal geluid in de stad en een goed verkiezingsresultaat .... maar ook zonder de politiek hebben we het gezellig met elkaar. En dat is in mijn ogen een belangrijke kracht. Ik heb er zin in!

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?