2.10.09

 

"Beoogd lijsttrekker"

Deze week werd het resultaat bekend van de vele gesprekken die een kandidaatstellingscommissie de afgelopen maanden heeft gevoerd met meer dan 30 kandidaten: de concept kandidatenlijst van de VVD West voor de verkiezingen op 3 maart 2010. Ik ben door de commissie op nummer één gezet en ben daar ontzettend trots op! Niets is echter zeker, omdat de definitieve lijst pas op 19 november tijdens een Algemene Ledenvergadering zal worden behandeld en vastgesteld door de VVD leden in West. Ik hoop natuurlijk dat ook zij vertrouwen hebben in mij zodat ik na 19 november de lijst definitief mag aanvoeren.

De grote uitdaging is natuurlijk om de VVD goed op de kaart te zetten in West en een knallende verkiezingsoverwinning te boeken. Het zou fantastisch zijn als dit nieuwe stadsdeel in maart liberaal kleurt. De eerste linkse hobby's, zoals de plannen voor een nieuw te bouwen stadsdeelkantoor, doemen alweer op. Maar waar was die fusie ook alweer voor bedoeld? Inderdaad, om geld te be-spa-ren! De VVD zal zich daarom altijd verzetten tegen dit soort onverstandige keuzes. Alsjeblieft geen stadsdeelpaleis in het hart van West, maar laagdrempelige dienstverlening naar de bewoners. Iedereen moet voor zijn of haar paspoort, parkeervergunning of andere zaken gewoon terecht kunnen bij een loket in de buurt.

Er begint er al een flink team te ontstaan van enthousiaste, leuke en kundige mensen die hun tijd en energie willen inzetten voor de VVD in West. En die groep lijkt alleen maar te groeien, dus dat is een goed teken! De komende tijd zal voor ons, en vooral voor mij persoonlijk, erg intensief worden en voor een groot deel in het teken staan van de verkiezingscampagne. Ik kan haast niet wachten tot 19 november en heb er nu al ongelooflijk veel zin in!

Comments:
Gefeliciteerd met deze etappezege!
 
Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?