25.2.10

 

Nog even volhouden!

Het zijn zware tijden voor politici met alle debatten, campagne-activiteiten en overleg tussendoor. Als je dan tegelijkertijd ook een 'gewone' baan hebt, een privé-leven en wat van de Olympische Spelen wilt volgen, dan kost dat veel energie. Gezond eten, vitaminepillen en niet te lang doorzakken na debatten lijkt voor mij de succesformule tot 3 maart. Ook vanavond in de Flexbar in Westerpark was de vermoeidheid af te lezen van de gezichten van mijn collega-lijsttrekkers, die trouwens niet meer zijn weg te denken uit mijn dagelijkse leven;)

Maar het is het meer dan waard! In tijden van campagne spreek ik nog meer met bewoners, hoor ik veel bijzondere verhalen en ben ik samen met mijn team intensief bezig om de VVD zo groot mogelijk te maken. Samen beseffen we ons weer waar we het voor doen: die liberale lente waar deze stad zo naar snakt! En ik kan trots zijn op de mensen die zichzelf uit de naad werken voor een goed resultaat in West. We bedenken ludieke acties, schrijven persberichten, gaan van debat naar debat, maken filmpjes en flyeren ons suf. Aanstaande zaterdag kun je ons ontmoeten op de verkiezingsmanifestaties op het Bos en Lommerplein en (later op de middag) op de Ten Katemarkt.

De reacties op straat, in de buurthuizen en op internet zijn heel erg leuk. Ik heb nog geen campagne meegemaakt waarin ik als VVD'er zoveel positieve reacties kreeg. De hamvraag is: wat levert het uiteindelijk op? Het kabinet is gevallen en nog meer bewoners richten zich op de landelijke politiek in Den Haag. Dat maakt het werk van een lokale lijsttrekker lastig. Maar iedere stem telt, en ik geloof oprecht dat Amsterdam-West beter af is met een grote VVD. Ik ga dus onvermoeibaar door tot 3 maart, geïnspireerd door de mensen om me heen. Samen gaan we een mooie tijd tegemoet in stadsdeel West, hopelijk met een liberaal bestuur en een grote VVD fractie in de deelraad!

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?