9.5.10

 

RoPaRun 2010: sponsor mij voor het goede doel

Komend Pinksterweekeinde is het zover, dan doe ik voor de derde keer mee aan de RopaRun. Mijn team heet 'Politiek Rotterdam' en bestaat uit politici van alle partijen, uit verschillende steden maar met name uit Rotterdam. De Roparun is een estafetteloop van 530 kilometer van Parijs naar Rotterdam waarbij mensen, in teamverband, een sportieve prestatie leveren om op die manier geld op te halen voor mensen met kanker. Het motto is al jaren: "Leven toevoegen aan de dagen, waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven".


Een Roparunteam bestaat uit maximaal acht lopers die dus ieder gemiddeld zo'n 65 kilometer lopen oftewel meer dan 1 ½ marathon. Daarnaast bestaat een team uit minimaal twee fietsers en nog een aantal mensen in de begeleiding. Denk hierbij aan chauffeurs, verzorgers, cateraars en wegkapiteins. Teams zijn zelf verantwoordelijk voor de invulling van deze taken en gemiddeld bestaat een team uit 25 personen.

Naast de sportieve prestatie is het natuurlijk de bedoeling om zoveel mogelijk geld in te zamelen! Je kunt me sponsoren door geld over te maken op rekeningnummer 66.62.33.616 t.n.v. Team Politiek Rotterdam te Rotterdam. Daarnaast verkoop ik loten, waarmee auto's en vakantiereizen zijn te winnen. De prijs per lot is 2,50€. Als je loten wilt bestellen, stuur dan een mail naar mij: tom_leest@hotmail.com

Alvast bedankt!

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?